فیلم های مستند مهندسی عمران

ارائه مطالب و مستندهای زبان اصلی در حوزه مهندسی عمران

فیلم های مستند مهندسی عمران

ارائه مطالب و مستندهای زبان اصلی در حوزه مهندسی عمران

در این وبلاگ فیلم های آموزشی و مستند در حوزه مهندسی عمران در اختیار علاقه مندان به این رشته قرار خواهد گرفت

  • ۰
  • ۰

سرامیک

در مرحله ابتدایی خاک ها با خواص شیمیایی متفاوت به کارخانه ارسال می گردد. در آزمایشگاه ، آزمایشهای اولیه بر روی نمونه های خاک صورت می پذیرد. پس از این مرحله خاک توسط ماشین آلات سنگین وارد دستگاه سنگ شکن شده و به دانه بندی های مورد نیاز تبدیل می گردد ، پس از انجام مراحل سنگ شکنی ، مواد اولیه توسط نوار نقاله به سوی سیلوهای PDM هدایت می شود.

براساس فرمولاسیون بدنه محصول ، مقادیر معینی از خاک های مختلف به دستگاهی بنام بارمیل انتقال می یابد ، در مخزن این دستگاه دوار ، خاک انتقال یافته به همراه آب و مواد شیمیایی و گلوله های آلومینایی مخلوط گشته و به دوغاب تبدیل می شود. دوغاب بدست آمده در مخازن مخصوص بمدت ۴۸ ساعت همگن و سپس از طریق لوله های حامل به دستگاه اسپری درایر هدایت شده و در حرارتی در حدود ۶۰۰ درجه سانتی گراد به گرانول تبدیل می گردد. گرانول بدست آمده بمدت ۴۸ ساعت در سیلوهای استیل ماندگاری پیدا می کند. در مرحله بعدی گرانول همگن پس از الک شدن به مخازن بالای ماشین پرس انتقال می یابد.

برای مشاهده ادامه مطلب و تماشای فیلم از اینجا وارد سایت شوید.


  • مهندس بیات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی